مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-28سياسي

دستگاه قضایی اجازه مختل شدن آرامش جامعه را نمی دهد


دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد تا عده ای با استفاده از رسانه و غیررسانه و فضای مجازی و با انتشار اخبار کذب و تحریک کننده امنیت و روان مردم را تحت تاثیر قرار داده و آرامش جامعه را مختل کنند.

- ایسنا/گیلان دادستان مرکز گیلان گفت: دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد تا عده ای با استفاده از رسانه و غیررسانه و فضای مجازی و با انتشار اخبار کذب و تحریک کننده امنیت و روان مردم را تحت تاثیر قرار داده و آرامش جامعه را مختل کنند.

سید مهدی فلاح میری در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان سیاهکل، با اشاره به اینکه دستگاه قضایی به تعبیر مقام معظم رهبری از ستون های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: وظایف و تکالیف قوه قضاییه در اصل 156 قانون اساسی تبیین شده است.

وی با بیان اینکه رضایت مردم همواره رضایت خداوند متعال را به دنبال خوهد داشت گفت: یکی از وظایف دادستان ها احیاء حقوق عامه است و یکی از مصادیق حقوق عامه در کنار منابع طبیعی و انفال، حفظ امنیت روانی جامعه است.

دادستان مرکز گیلان، امنیت روانی مردم و جامعه را از دغدغه های مسئولان قضایی برشمرد و افزود: دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد تا عده ای با استفاده از رسانه و غیر رسانه و فضای مجازی و با انتشار اخبار کذب و تحریک کننده امنیت و روان مردم را تحت تاثیر قرار داده و آرامش جامعه را مختل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی اجازه مختل شدن آرامش جامعه را نمی دهد

دستگاه قضایی اجازه مختل شدن آرامش جامعه را نمی دهد